ساده ترین روش ساخت اپل آیدی رایگان

دوشنبه 11 اسفند 1399
7:11
Milad

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

ساده ترین روش ساخت اپل آیدی رایگان

تصلا – همان‌طور که در مطلب معرفی اپل آی دی توضیح داده شد همه افرادی که از محصولات، خدمات و تجهیزات ساخته شده توسط شرکت اپل استفاده می‌کنند می‌بایست یک شناسه اپل یا همان اپل آی دی داشته باشند. ساخت اپل آیدی برای همه دارندگان تجهیزات برند اپل رایگان است اما در برخی از کشورها که تحریم‌های آمریکا برای آن‌ها اعمال شده است، امکان ساخت اپل آی دی در حالت عادی وجود ندارد و باید حتماً از ترفندهای خاص آن استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم روش ساخت اپل ای دی رایگان را به روش مختلف از جمله با استفاده از کامپیوتر و گوشی موبایل توضیح دهیم.

هر کاربری که از محصولات برند اپل استفاده می‌کند می‌بایست به یک اپل آی دی منحصر به فرد که روی آدرس ایمیل کاربر ثبت شده است، دسترسی داشته باشد.

اگرچه شما می‌توانید به ازای هر آدرس ایمیل یک اپل آی دی داشته باشید اما نیازی به داشتن چندین اپل ای دی مختلف ندارید و می‌توانید روی همه دستگاه‌های اپل خود با یک اپل آی دی لاگین کنید و از طریق همه دستگاه‌ها به همه اطلاعات روی هر کدام از دستگاه‌های دیگر دسترسی داشته باشید.

اموزش ساخت اپل ایدی رایگان

همان‌طور که گفته شد ساخت اپل ای دی کاملاً رایگان است و کاربران دستگاه‌های اپل نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای ندارند. در کشور ایران هم ساخت اپل ای دی رایگان است و نباید کاربران هزینه‌ای به شرکت اپل برای داشتن اپل آی دی پرداخت کنند اما از آنجایی که ایران یکی از کشورهای تحت تحریم آمریکا است، به همین دلیل ساخت اپل آی دی کمی پیچیده و دشوار است و نیاز به دانستن ترفندهایی دارد.

به همین دلیل بسیاری از دارندگان دستگاه‌ های اپل به جای اینکه خودشان اقدام به ایجاد این شناسه کنند، با پرداخت هزینه به مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات و دستگاه‌های برند اپل، اقدام به خرید اپل آی دی می‌کنند.

به عبارت دیگر هزینه‌ای که شما به عنوان کاربر دستگاه‌های اپل پرداخت می‌کنید، هزینه‌ای است که شما به عنوان دستمزد و اجرت به فردی که اپل آی دی را برای شما ساخته است، پرداخت می‌کنید.

روش ساخت اپل ای دی هر چند کمی پیچیده است اما شما هم می‌توانید با انجام برخی از ترفندها خودتان بدون نیاز به پرداخت هزینه، اقدام به ساخت اپل آی دی کنید. به هر حال اگر می‌خواهید اپل آی دی را از شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل خریداری کنید، باید به دو نکته که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، توجه کنید.

  • برای خرید اپل آی دی نیازی به داشتن کارت‌های اعتباری، مستر کارت و وارد کردن اطلاعات آن ندارد. بسیاری از افراد سودجو به بهانه اینکه برای ساخت اپل ای دی نیاز به اطلاعات حساب بانکی شما دارند، اقدام به دریافت اطلاعات شخصی و اطلاعات کارت بانکی شما می‌کنند. واقعیت این است که برای ساخت اپل آی دی هیچ گونه نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی یا کارت اعتباری خود ندارید. به همین دلیل به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار افراد دیگر حتی آن‌هایی که می‌خواهند برای شما اپل آی دی ایجاد کنند، نگذارید.
  • نمایندگان رسمی برند اپل و حتی خود شرکت اپل به هیچ عنوان هیچ گونه کارتی به عنوان کارت اپل آی دی که حاوی اطلاعات اپل آی دی کاربر از جمله نام کاربری و رمز عبور کاربران است، نمی‌فروشند. از این رو فروش این شناسه به صورت کارتی که اطلاعات روی آن هک شده است غیرقانونی است. شرکت‌هایی که اقدام به ایجاد به انتشار کارت‌های اطلاعات اپل آی دی که شامل نام کاربری و رمز عبور است، می‌کنند، از آنجایی که برای ساخت اپل آی دی نیاز به داشتن ایمیل دارند، ابتدا یک سرور اختصاصی ایمیل را برای مدت زمان کاملاً مشخصی خریداری می‌کنند و سپس اقدام به تولید انبوه اپل آی دی می‌کنند. بعد از فروش این شناسه‌ها، شرکت‌ها اقدام به تمدید اشتراک خود در این سرویس ایمیل نمی‌کنند. برند اپل هر از چند ماه یک‌باری سرور ایمیل‌هایی را که اپل آی دی‌های فعال روی آن‌ها ساخته شده است، بررسی می‌کند و در صورت عدم فعالیت سرورها، اپل آی دی‌های ساخته شده تحت آن را مسدود می‌کند. این مسئله در نهایت منجر به مسدود شدن دسترسی کاربران به اپل آی دی می‌شود.

از طرفی معمولاً شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های حاوی اطلاعات اپل آی دی، با استفاده از لاگین شدن با هر کدام از این اپل آی دی‌ها می‌توانند به اطلاعات روی دستگاه‌ کاربری که از این اپل آی دی استفاده می‌کنند، دسترسی داشته باشند. از این رو خریدن اپل آی دی به این شکل اصلاً کار عاقلانه‌ای نیست. اپل آی دی حتماً باید روی ایمیل شخصی خودتان که فقط شما امکان دسترسی به آن را دارید، ساخته شده باشد.

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

آیفون ۱۲ بخریم یا گلکسی اس ۲۱؟

رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت


[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به news است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]