دستبند سلامت اوپو Band Style چه ویژگی‌هایی دارد؟

چهارشنبه 27 اسفند 1399
21:07
Milad

دستبند سلامت اوپو Band Style چه ویژگی‌هایی دارد؟

دستبند سلامت اوپو Band Style چه ویژگی‌هایی دارد؟

برند اوپو در تاریخ 8 مارچ سال 2021 میلادی از نمونه جدیدی از دستبند های سلامت خود با نام Band Style رونمایی کرده است و آن‌ها را به بازار عرضه کرده است. دستبند سلامت اوپو بعد از ساعت ‌های هوشمند برند Oppo دومین محصول پوشیدنی اوپو هستند که به بازار عرضه شده‌اند.

تصلا-در توصیف این دستبند های سلامت برند Oppo از واژه سبک و راحت استفاده کرده است که نشان می‌دهند این دستبندها برای ورزشکاران انتخاب مناسب و حرفه‌ای خواهد بود. ظاهر دستبند سلامت اوپو شبیه به ظاهر دستبند های سلامت تولید شده توسط برندهایی مثل شیائومی و آنر است که دارای صفحه نمایش مستطیل شکل هستند.

اندازه صفحه نمایش در این دستبند های سلامت ۱٫۱ اینچ است و از نوع AMOLED هستند. وضوح تصویر در صفحه نمایش این دستبند های سلامت برند اوپو در حدود ۱۲۹ * ۲۹۴ است.

مشخصات دستبند سلامت اوپو

شیشه تعبیه شده روی صفحه نمایش دستبند های سلامت اوپو دارای انحنایی با قطر ۲٫۵ میلی‌متر است و جنس آن از شیشه ضد خش ساخته شده است. در دستبند های سلامت Band Style این برند از باتری ۱۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است که طول عمر آن در هر بار شارژ ۱٫۵ ساعته چیزی در حدود ۱۲ روز است.

در دستبند سلامت Band Style برند Oppo از پردازنده Apollo 3 که دارای ۱۶ مگابایت حافظه داخلی است استفاده شده است. برای این ساعت‌ها یا در واقع بهتر بگوییم دستبند های سلامت حدود ۴۰ نوع تم طراحی شده است.

بند این ساعت‌ها یا دستبند های هوشمند مجهز به یک سگک فلزی است که تنظیم بند را ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند. اگر بخواهیم در مورد قابلیت‌های این دستبند های سلامت هوشمند صحبت کنیم باید بگوییم که قابلیت‌های آ بسیار زیاد است و در ادامه به معرفی این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.

برای دسترسی به قابلیت‌های این دستبند سلامت برند Oppo باید از اپلیکیشن HeyTap استفاده کنید.

در این دستبند سلامت امکان پشتیبانی از ۱۲ حالت ورزشی از جمله دو در محیط باز و دو در محیط بسته، پیاده‌روی در محیط باز و پیاده‌روی در محیط بسته، طناب زدن، دوچرخه ثابت و دوچرخه متحرک، حرکات الپتیکال، کریکت، بدمینتون، یوگا، قایقرانی، شنا و حرکت‌های ورزشی دیگر ارائه شده است.

همچنین امکان اندازه‌گیری فشار خون، اکسیژن خون کاربر و ضربان واقعی قلب کاربر نیز در این دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار داده شده است.

سیستم عامل دستبند اوپو چیست؟

در حال حاضر این دستبند سلامت فقط با سیستم‌عامل اندروید هماهنگی دارد و منطبق بر آن کار می‌کند اما برند Oppo قول داده است که در آپدیت جدیدی که قرار است در ماه آپریل سال ۲۰۲۱ میلادی برای این ساعت‌ها ارائه کند قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS را نیز عرضه کند.

این دستبند های سلامت دارای قابلیت‌هایی مثل ردیابی و ثبت داده‌ها و علائم حیاتی کاربر در طول خواب از جمله ثبت کل مدت زمان خواب کاربر، مدت زمانی که کاربر به خواب عمیق رفته‌ است، مدت زمانی که خواب کاربر عمیق نبوده است، مدت زمان بیداری کاربر، زمان بیدار شدن کاربر و مدت زمان‌هایی که کاربر در طول خواب خود بیدار شده است و دریافت پیام‌های صوتی از تلفن متصل به دستبند سلامت نیز هست.

این دستبند های سلامت مجهز به قابلیت و استاندارد ضد آب ۵ ATM یا مقاومت در آب تا عمق ۵ متری هستند که باعث می‌شود از این دستبند های هوشمند در حین شنا نیز بتوان استفاده کرد. برای کار کردن با دستبند سلامت اوپو باید اپلیکیشن HeyTap را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. در حال حاضر قیمت این دستبند های هوشمند سلامت برند Oppo چیزی در حدود ۴۰ دلار است.

    ادامه مطلب



    [ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    بهترین مدل پلوپز فلر کدام است؟

    سه شنبه 26 اسفند 1399
    22:41
    Milad

    راهنمای خرید پلوپز فلر

    بهترین مدل پلوپز فلر کدام است؟

    تصلا– یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لوازم خانگی، برند فلر است که از سال ۱۹۹۴ در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر محصولات فلر با نمایندگی انحصاری شرکت بازرگانی سنجه کیش به داخل کشور وارد و عرضه می‌شوند. شرکت بازرگانی سنجه کیش در کنار محصولات فلرنمایندگی محصولات برندهایی همچون دلونگی، پولتی، لاراستار و مـتئو را نیز در اختیار خود دارد. در ادامه به معرفی و قیمت چند پلوپز فلر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

    انواع پلوپز از برندهای مختلف به چندین برنامه پخت مجهز شده‌اند تا کارایی و عملکرد دستگاه را افزایش دهند. شما با استفاده از یک پلوپز می‌توانید مواد غذایی مختلفی را در کنار برنج تهیه کنید.

    مزایای استفاده از پلوپز

    • تهیه برنج با طعم و ظاهری مطلوب
    • قابلیت تنظیم مدت زمان پخت غذا به اندازه دلخواه
    • استفاده از حالت بخارپز برای پخت غذاهایی مانند ماهی یا سبزیجات
    • امکان گرم نگه داشتن غذا بعد از خاموش شدن دستگاه پلوپز
    • قابلیت گرم کردن مجدد مواد غذایی
    • ویژگی خاموش شدن اتوماتیک بعد از آماده شدن غذا

    پلوپز

    انواع پلوپز فلر

    پلوپز فلر rc99

    پلوپز فلر مدل 99

    پلوپز دیجیتالی فلر مدل RC99 یکی از محصولات پرفروش برند فلر است که به صفحه نمایشگر LED دیجیتال مجهز شده است.

    پلوپز فلر RC99 مناسب یک خانواده یا یک جمع هشت نفره طراحی شده است. این پلوپز دارای یک تایمر است که به صورت ۲۴ ساعته طراحی شده و شما می‌توانید شروع زمان پخت را از قبل تنظیم کنید.

    بدنه پلوپز از جنس استیل بوده و از استحکام قابل توجهی برخوردار است. مخزن یا دیگ پلوپز فلر حدود ۱٫۸ لیتر ظرفیت داشته و قابلیت جدا شدن نیز دارد. شما می‌توانید برای شستشوی دیگ آن را جدا کرده و شستشو دهید. درب پلوپز نیز با جدا کردن فیلتر قابلیت شستشو دارد.

    یکی از مهمترین ویژگی‌های این پلوپز از برند فلر قابلیت پخت با ۱۱ برنامه پخت اتوماتیک است. این برنامه‌ها امکان تهیه غذاهای مختلف مانند ماکارونی، خورشت، کیک، گوشت، ته‌دیگ، سوپ، برنج و… را فراهم می‌کنند.

    همچنین این پلوپز از قابلیت گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی نیز برخوردار است. دیگ پلوپز فلر به پوششی از سرامیک مجهز شده و خاصیت نچسب بودن دارد. همچنین این دیگ حدود ۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

    این محصول قابلیت استفاده به عنوان بخارپز را داشته و به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. با استفاده از این پلوپز شما می‌توانید ته‌دیگ را تا سه مرحله تهیه کنید.

    قیمت پلوپز فلر rc99 متغیر از ۴،۵۹۰،۰۰۰ تا ۵،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

    پلوپز فلر ۴ نفره

    پلوپز فلر 4 نفره

    پلوپز فلر مدل RC61 یکی دیگر از محصولات محبوب این برند است که قابلیت تهیه غذا برای چهار نفر را دارد.

    پلوپزهای فلر تنها مخصوص تهیه پلو نیستند. شما با استفاده از برنامه‌های پخت می‌توانید برای تهیه مواد غذایی دیگر نیز از آن‌ها استفاده کنید.

    به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان آرام‌پز و بخارپز نیز از این محصول استفاده کنید. همچنین تهیه غذاهایی همچون حلیم، فرنی، کیک، سوپ، ته‌دیگ و… نیز توسط این دستگاه به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

    دیگ داخل این پلوپز RC61 قابلیت جدا شدن و شستشو دارد. جنس این دیگ از روکش تفلون بوده و خاصیت نچسب بودن دارد. جنس بدنه نیز از پلاستیک است.

    تایمر ۲۴ ساعته، صفحه نمایشگر LCD و قابلیت گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

    قیمت پلوپز فلر ۴ نفره مدل RC61 از ۲،۹۷۰،۰۰۰ تا ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

      ادامه مطلب



      [ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
      ]

      بیکسبی سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

      شنبه 23 اسفند 1399
      20:57
      Milad

      همه آنچه درباره بیکسبی باید بدانید

      دستیار صوتی سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

      تصلا – در حال حاضر دستیار صوتی سامسونگ بر روی گوشی‌های مختلف خانواده گلکسی سامسونگ از جمله Galaxy S20، Galaxy S20+، S20 Ultra، Note 10، Note 10+، S10e، S10، S10 +، Fold Note 9، S9، S9+ و Note 9 در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین این دستیار صوتی روی برخی از محصولات برند سامسونگ از جمله یخچال فریزهای Family Hub و تلویزیون‌ های HD TV این برند نیز ارائه شده است.

      برند سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی، قابلیتی با نام Viv یا S – Voice را روی گوشی‌های خود عرضه کرد که این قابلیت به نوعی مبتنی بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی کار می‌کرد و در واقع یک دستیار ساده برای انجام کارهای معمولی روی گوشی ‌های سامسونگ بود. عملکرد پلتفرم Viv به نوعی شبیه به عملکرد Siri یا دستیار صوتی اپل با قابلیت ‌ها و امکانات کمتر بود.

      نکته جالب این است که گوشی ‌های پرچمد‌ار سامسونگ چند ماه پیش به بازار عرضه شدند یعنی گوشی‌ های Galaxy S21 دکمه مربوط به فعال‌سازی بیکسبی را تعبیه نکرده است.

      بر اساس گفته‌های برند سامسونگ، بیکسبی یا دستیار صوتی سامسونگ واسط کاربری هوشمندی است که خدماتی بیشتر از پاسخ دادن به پرسش‌های کاربران دستگاه‌های سامسونگ ارائه خواهد کرد. در واقع دستیار صوتی سامسونگ به نوعی یک منشی برای انجام دادن همه فرمان‌هایی است که کاربر به آن صادر می‌کند.

      به عبارت دیگر بیکس‌بای یک دستیار صوتی هوشمند مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی است که بر اساس کاری که از آن می‌خواهید انجام دهد، به شما پاسخ خواهد داد.

      برای مثال زمانی که شما به این دستیار صوتی فرمان take a photo که برای ثبت تصاویر است، صادر می‌کنید، به جای اینکه هیچ عکس‌العملی نشان ندهد و فقط عبارت Take a Photo را سرچ یا جستجو کند، به سرعت اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کند و گوشی یا دستگاه اندرویدی را در وضعیت آماده‌باش برای تصویربرداری قرار می‌دهد.

      یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستیار صوتی سامسونگ یا بیکسبی که آن را از سایر دستیارهای صوتی از جمله Siri متمایز کرده است، این است که عملکرد آن در درک مطلب شبیه به مغز انسان است. به بیان دیگر اگر بیکس‌ بای نتواند مفهوم فرمانی را که کاربر برای آن صادر می‌کند، متوجه شود، در این صورت با پرسیدن سؤال‌های دیگر سعی می‌کند تا فرمان کاربر را برای خود قابل فهم کند.

      فرض می‌کنیم شما در فهرست مخاطبان خود سه شماره به اسم علی با نام‌های خانوادگی متفاوت دارید. شما می‌خواهید با یکی از این مخاطبان خود به نام علی تماس برقرار کنید. بیکسبی برای اینکه شماره مخاطب اشتباهی را نگیرد، به جای برقراری تماس با اولین مخاطب به نام علی، از شما می‌پرسد که با کدام علی با چه نام خانوادگی تماس برقرار کنید.

        ادامه مطلب

        .
        .
        .
        .
        .
        (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

        رشد 38 درصدی تولید لوازم خانگی در 11ماهه امسال

        انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


        [ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        ​درمورد محافظ صفحه نمایش تلویزیون بیشتر بدانید

        پنجشنبه 21 اسفند 1399
        21:14
        Milad

        درمورد محافظ صفحه نمایش تلویزیون بیشتر بدانید

        تصلا – اگر فرزند خردسال در خانه دارید یا تلویزیون تان در مکان‌های صنعتی قرار دارد و هر آن ممکن است وسیله‌ای با صفحه نمایش تلویزیون برخورد کند و آسیب برساند، حتما باید به فکر خرید محافظ صفحه تلویزیون باشید، مخصوصاً اگر تلویزیون‌تان ضخامت کمی داشته باشد و در اطراف نمایشگر آن قاب بسیار باریکی وجود داشته باشد.

        افزایش سرسام‌آور قیمت تلویزیون و هزینه آن نیز اهمیت خرید این وسیله را بیش از پیش افزایش داده است. در ضمن صفحه نمایش تلویزیون تنها بخش غیرقابل تعمیر است و در صورت آسیب دیدن چاره‌ای جز تعویض نمایشگر یا خرید تلویزیون جدید ندارید که باعث تحمیل هزینه زیادی به شما می‌شود.

        در این مطلب قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد خرید محافظ تلویزیون بدانید توضیح دهیم. در این مطلب در مورد انواع محافظ تلویزیون، ویژگی‌های یک محافظ صفحه تلویزیون خوب ، مزایا و معایب استفاده از آن و نحوه نصب صحیح آن توضیح خواهیم داد و قیمت محافظ تلویزیون برندهای مختلف را بیان می‌کنیم.

        انواع مختلف محافظ صفحه نمایش تلویزیون

        به‌طور کلی می‌توان محافظ‌ های تلویزیون را شیشه‌ای و پلاستیکی تقسیم کرد:

        محافظ‌های شیشه‌ای نسبت به محافظ‌های پلاستیکی و طلقی مقاومت بالاتری برخوردار هستند و امنیت تلویزیون را بیشتر تضمین می‌کنند.

        در ضمن این محافظ‌ها صفحه نمایش تلویزیون را در برابر ایجاد خط و خش بیشتر مصون نگه می‌دارند؛ محافظ‌های پلاستیک در زمینه جلوگیری از ایجاد خش روی تلویزیون‌ها به اندازه محافظ‌های شیشه‌ای خوب عمل نمی‌کند؛ اما در مقابل کیفیت تصویر و روشنایی تلویزیون را کمتر کاهش می‌دهند و برخی از آن‌ها به قدری نازک و شفاف هست که اصلا متوجه وجود آن‌ها روی صفحه نمایش تلویزیون نمی‌شوید.

        برخی از محافظ‌های تلویزیون از چند لایه مختلف تشکیل شده‌اند و این ساختار مقاومت آن‌ها را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

        محافظ صفحه نمایش تلویزیون را می‌توان به گونه دیگری نیز دسته‌بندی کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

        محافظ فوق شفاف

        این محافظ ‌ها بسیار شفاف هستند و سپر خوبی در برابر ضربات سنگین به صفحه نمایش تلویزیون هستند. این محافظ ‌ها به‌قدری شفاف هستند که بسیاری از افراد اصلاً متوجه وجود محافظ روی نمایشگر نمی‌شوند.

        در ضمن این نمایشگرها می‌توانند اشعه UV منتشرشده از صفحه نمایش تلویزیون را نیز فیلتر کنند تا چشم‌های شما خسته نشود.

        از دیگر مزایای این محافظ‌ها می‌توان به چسبنده نبودن قسمت پشت آن‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود بتوانید آن‌ها را به‌ راحتی روی تلویزیون نصب کنید یا آن را بردارید.

        محافظ ‌ضد انعکاس نور

        همان‌طور که می‌دانید انعکاس نور در صفحه نمایش تلویزیون و تجمع نور در نقاط خاص که باعث نقاط نورانی می‌شود، به‌شدت کیفیت تصویر و وضوح نمایشگر را کاهش می‌دهد.

        محافظ‌ های تلویزیون از بازتاب نور جلوگیری و این مشکل را به‌راحتی برطرف می‌کند؛ بنابراین اگر تلویزیون شما در محیط پرنور یا در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد، توصیه می‌کنیم این نوع محافظ صفحه‌نمایش را برای تلویزیون خود تهیه کنید.

        محافظ ‌ضد بازتاب نور از ایجاد لکه اثرانگشت روی نمایشگر نیز جلوگیری می‌کنند.

        ویژگی‌های محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب

        • بدون رنگ و کاملاً شفاف باشد
        • ضخامت مناسبی داشته باشد
        • کیفیت تصویر را حفظ کند
        • از انعکاس نور جلوگیری کند (حتی زمانی که نور شدیدی هم به تلویزیون می‌تابد، محافظ باید بتواند تا حد امکان از انعکاس نور جلوگیری کند)
        • به‌آسانی نصب و برداشته شود
        • تمام قسمت‌های صفحه نمایش تلویزیون را بپوشاند
        • دارای بندهای محکمی باشد تا به‌خوبی روی نمایشگر قرار گیرد و لیز نخورد. در ضمن اندازه بندهای محافظ باید مناسب باشد و کوتاه نباشد.
        • جنس آن به‌گونه‌ای باشد که با گذشت زمان پر از خط یا خش یا لکه اثرانگشت نشود.
        • ابعاد آن به‌گونه‌ای باشد که مقابل گیرنده امواج ریموت کنترل (گیرنده مادون‌قرمز یا IR) نباشد و سطح روی بلندگوهای تلویزیون را نیز نباید بپوشاند.
        • ترجیحاً دارای فناوری‌های جدید و مواد مقاوم باشد که باعث افزایش قابل‌توجه مقاومت محافظ می‌شوند و حتی برخی از محافظ‌ها را به محافظ‌های نشکن تبدیل می کنند.
        • مقاومت ان به‌قدری باشد که در هنگام ضربه زدن به تلویزیون رنگ‌های آن به هم نریزد.
        • موج‌دار نباشد و در هنگام نصب حباب هوا در زیر آن ایجاد نشود.
        • در اثر ضربه‌های شدید ترک برندارد و نشکند (معمولاً محافظ‌های طلقی دچار این مشکل می‌شود و طلق‌های پلکسی از مقاومت بیشتری نسبت به طلق‌های معمولی برخوردار هستند)
        • درصورتی‌که قصد دارید از محافظ تلویزیون برای محافظت از نمایشگرهای لمسی نیز استفاده کنید باید جنس و ضخامت آن به‌گونه‌ای باشد که نمایشگر بتواند به‌راحتی لمس‌های کاربر را تشخیص دهند و مشکلی در این زمینه ایجاد نشود
        • کمی با سطح نمایشگر فاصله داشته باشد تافضای کافی برای ایجاد جریان هوای مناسب جهت جلوگیری از افزایش دمای تلویزیون ایجاد شود (افزایش دما می‌تواند باعث آسیب دیدن نمایشگر شود).
        • تمام قسمت‌های لبه محافظ بایدبه‌صورت یکنواخت خم شده باشد تا سطح محافظ کاملاً صاف و یکدست . درضمن محافظی را انتخاب کنید که لبه‌های آن برنده نباشد.

        ادامه مطلب



        [ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        مراحل وارد شدن به حساب اپل ایدی

        چهارشنبه 20 اسفند 1399
        22:42
        Milad

        قابلیت‌های اپل ایدی برای افزایش امنیت دسترسی به گوشی ‌های آیفون

        مراحل وارد شدن به حساب اپل ایدی

        تصلا – اپل آیدی دارای قابلیتی به نام احراز هویت دو مرحله‌ای است که به کاربر کمک می‌کند بتواند امنیت اپل آیدی را افزایش دهد و امکان سوء استفاده از آن را کاهش دهد. در ادامه این مطلب به معرفی این قابلیت، نحوه استفاده از آن و نکاتی که در خصوص استفاده از این کد احراز هویت شش رقمی باید به آن‌ها توجه کنید، توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. قبل از همه به این موضوع اشاره کنیم که در ایران ممکن است کاربران برای فعال‌ سازی قابلیت احزا هویت دو رقمی از طریق آدرس اپل آیدی با مشکلاتی مواجه شوند؛ برای همین بهتر است در صورتی که نیازی به افزایش امنیت دستگاه خود ندارید، این قابلیت را روی شناسه اپل خود فعال نکنید.

        در دو مطلب قبلی در مورد معرفی اپل آی ‌دی و نحوه ساخت اپل آیدی نکات کاربردی در این زمینه عنوان شد.

        تصویر احراز هویت دو مرحله‌ای در اپل آی‌دی

        چگونه قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای در اپل آی‌دی را فعال کنیم؟

        قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای اپل آیدی بیشتر به عنوان یک لایه امنیتی اضافه به منظور حفظ امنیت اپل آیدی توسط گروه امنیتی اپل طراحی شده است که با فعال‌سازی آن روی انواع مختلف دستگاه‌های اپل، تنها کاربری که صاحب اپل آیدی است می‌تواند از دستگاه استفاده کند؛ حتی اگر افراد دیگر نیز از نام کاربری و رمز عبور اپل آیدی اطلاع داشته باشند.

        در صورتی که قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای را روی اپل آیدی فعال کرده باشید، تنها از طریق دستگاه‌های امن و شناخته شده و یا از طریق وب می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

        دستگاه‌ های شناخته شده دستگاه ‌هایی هستند که یک بار با استفاده از اپل آیدی مورد نظر شما روی آن‌ها لاگین شده‌اید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آن‌ها ثبت کرده‌اید.

        زمانی که شما می‌خواهید برای اولین بار روی یکی از دستگاه‌ های اپل از شناسه اپل خود استفاده کنید اگر قبلاً کاربر دستگاه‌های اپل بوده باشید و همچنان از آن دستگاه استفاده کنید، یک کد شش رقمی روی دستگاه قدیمی شما نمایش داده می‌شود که باید آن کد شش رقمی را روی دستگاه جدید خود وارد کنید.

        اگر اولین بار است که از یکی از دستگاه‌ های اپل استفاده می‌کنید یا به عبارت دیگر به تازگی کاربر اپل شده‌اید، این کد شش رقمی روی شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود.

        وارد کردن این کد شش رقمی به همراه نام کاربری و رمز عبور اپل آیدی به منزله این است که هیچ فردی به غیر از شما در حال استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده از شناسه اپل شما نیست.

        در واقع از نظر امنیتی وارد کردن رمز عبور در اپل آیدی به تنهایی نمی‌تواند باعث حفظ امنیت حساب کاربری شما شود. چه بسا شما خواسته یا ناخواسته اپل آیدی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده‌اید و آن فرد می‌خواهد از اپل آیدی شما سوء استفاده کند.

        همان‌طور که در مطالب قبلی نیز گفته شد، هر فردی با دسترسی به نام کاربری و رمز عبور شناسه اپل شما می‌تواند به راحتی به همه اطلاعات شما از جمله تصاویر، ویدیو‌ها و حتی اسناد مهمی که روی دستگاه‌ اپل یا iCloud ذخیره کرده‌اید، دسترسی داشته باشد.

        زمانی که شما با اپل آیدی خود روی دستگاهی لاگین کرده باشید، تا زمانی که به صورت کامل از حساب کاربری اپل خود خارج نشده باشید، نمی‌توانید مجدداً درخواست ارسال کد احراز هویت کنید.

        زمانی که از طریق مرورگر وب وارد حساب کاربری اپل خود می‌شوید، در صورتی که گزینه مربوط به امنیت مرورگر را انتخاب کرده باشید زمانی که مجدداً از این مرورگر و کامپیوتر استفاده می‌کنید، نیازی به وارد کردن کد شش رقمی احراز هویت نخواهید داشت.

        با توجه به آنچه گفته شد شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که منظور از دستگاه امن یا قابل اعتماد و مرورگر امن چیست. در ادامه در خصوص این مفاهیم صحبت خواهیم کرد.

        دستگاه امن یا قابل اعتماد می‌تواند هر کدام از دستگاه‌ های اپل از جمله گوشیهای آیفون ، تبلت‌های آی‌پد، آی پاد و یا لپ‌تاپ‌های مک‌بوک باشد که روی آن‌ها سیستم‌عامل iOS با نسخه بالاتر از ۹ نصب شده باشد.

        روی این دستگاه‌ها قبلاً یک بار با اپل آیدی خود لاگین کرده‌اید و در حال حاضر این شناسه اپل روی آن‌ها فعال است و به همین دلیل به عنوان دستگاهی که شما صاحب آن هستید، شناخته می‌شوند و از این رو اپل می‌تواند کد شش رقمی احراز هویت را برای شما روی آن نمایش دهد.

        در صورتی که کاربر ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ باشید و روی آن نسخه ۶ سیستم‌عامل iOS نصب شده باشد نیز قادر به دریافت کد احراز هویت شش رقمی خواهید بود. البته شما نمی‌توانید از اپل واچ خود برای بازیابی یا ریست کردن رمز عبور شناسه اپل خود استفاده کنید.

        شماره تلفن امن یا قابل اعتماد نیز شماره تلفن همراهی است که شما در هنگام ساخت اپل آیدی آن را به عنوان شماره تلفن همراه خود وارد کرده‌اید.

        در صورتی که به تازگی به عنوان کاربر اپل از یکی از دستگاه ‌های این برند می‌خواهید استفاده کنید و دستگاه جدیدی که می‌خواهید با اپل آیدی خود روی آن لاگین کنید، اولین و تنها دستگاه شماست، اپل کد احراز هویت دو مرحله‌ای را برای شما روی این شماره تلفن ارسال می‌کند.

        با توجه به این موضوع زمانی که در حال ساخت اپل آیدی هستید، حتماً شماره تلفن همراه خود را وارد کند.

        ادامه مطلب

        .
        .
        .
        .
        .
        (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

        آیفون ۱۲ بخریم یا گلکسی اس ۲۱

        رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت


        [ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        ​نکاتی که در مورد اندروید ۱۱ نمی‌دانید

        سه شنبه 19 اسفند 1399
        20:55
        Milad

        نکاتی که در مورد اندروید ۱۱ نمی‌دانید

        تصلا– اندروید ۱۱ جدیدترین نسخه رسمی و پایدار اندروید است که در تابستان ۲۰۲۰ برای گوشی های جدید گوگل پیکسلمنتشر شد و پس از آن انتشار آن برای تمام گوشی های پرچمدار سامسونگ، وان پلاس و سایر برندها نیز آغاز شد

        خوشبختانه یا متاسفانه اندروید ۱۱ شباهت بسیار زیادی به اندروید ۱۰ دارد و تنها تفاوت‌های اندکی بین این دو نسخه از سیستم‌عامل گوگل دیده می‌شود؛ البته جدیدترین نسخه اندروید ویژگی‌های جدیدی دارد که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم و به‌صورت کامل با آن‌ها آشنا شویم.

        البته لازم به توضیح است فهرست ارائه‌شده در این مقاله شامل تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اندروید ۱۱ نمی‌شود و تنها ویژگی‌هایی معرفی می‌شوند که تمام کاربران این سیستم‌عامل باید با آن‌ها آشنا باشند.

        در این مطلب از بیان برخی از به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های نه‌چندان با اهمیت و همچنین برخی از ویژگی‌های جدید صرف‌نظر کرده‌ایم؛ زیرا این ویژگی‌ها بیشتر برای کمک به توسعه ‌دهندگان ایجاد شده‌اند نه کاربران معمولی!

        قابلیت Conversation notifications (نوتیفیکیشن مربوط به پیام‌ها)

        قابلیت Conversation notifications (نوتیفیکیشن مربوط به پیام‌ها)

        در اندروید ۱۰ تمام نوتیفیکیشن‌ها بدون هیچ‌گونه نظم و ترتیبی یا سازمان‌دهی مشخصی در فهرست قرار دارند و نوتیفیکیشن‌های برخی از اپلیکیشن‌ها بدون هیچ‌گونه دلیل خاصی در ابتدای فهرست نوتیفیکیشن‌ها و بالای آن نمایش داده می‌شدند و نوتیفیکیشن‌های برخی از اپلیکیشن‌های دیگر به قسمتی منتقل داده می‌شوند که در مورد آن‌ها هشداری به کاربر داده نمی‌شد.

        در اندروید ۱۱ نحوه چینش نوتیفیکیشن‌ها تغییر کرده و سه طبقه‌بندی برای نوتیفیکیشن‌ها ایجاد شده است که شامل نوتیفیکیشن‌های مربوط به مکالمه (Conversations)، نوتیفیکیشن‌های هشداردهنده (Alerting) و نوتیفیکیشن‌های بدون هشدار و صدا (silent) می‌شود.

        در قسمت Conversations تمام نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نمایش داده می‌شوند و می‌توانید از این طریق با روش‌های مستقیماً به دیگران پیام دهید که شامل پیامک و چت کردن با سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌شود؛ مثلاً می‌توانید از طریق این قسمت مستقیم به دایرکت اینستاگرام پیام بدهید.

        در ضمن امکان تعیین اولویت مکالمه‌ها و اپلیکیشن‌ها در این بخش نیز وجود دارد. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید پیام‌ها را طوری اولویت‌بندی کنید که پیام‌های ارسال‌شده از سوی اعضای خانواده شما بالاتر از سایر پیام‌ها نمایش داده شوند. این ویژگی کاربردی باعث می‌شود پیام‌های مهمی که در طول روز دریافت می‌کنید، اصلاً از چشم شما پنهان نشود و به همه آن‌ها در اسرع وقت جواب دهید.

        بخش‌های Alerting و Silent هیچ تغییری نکرده است و درست مانند اندروید ۱۰ هستند. همچنین بی‌صدا کردن نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌های مختلف به‌راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید این قسمت را طوری تنظیم کنید که تمام نوتیفیکیشن‌ها بی‌صدا شوند. به‌طور خلاصه باید گفت در اندروید ۱۱ می‌توانید نوتیفیکیشن‌‌ها را بیشتر از سایر نسخه‌ها کنترل کنید.

        ادامه مطلب



        [ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        يکشنبه 17 اسفند 1399
        7:04
        Milad

        نسل جدید گوشی های تاشو ارزش پرداخت هزینه را دارند؟

        برترین گوشی‌‌ های تاشو یا فولد موجود در بازار

        تصلا – در حال حاضر در میان گوشی ‌های تاشو هوشمند دو نوع در بازار موجود است. گوشی هایی که به منظور افزایش عرض صفحه نمایش از حالت بسته خارج می‌شوند. در این گوشی‌ها ابعاد صفحه نمایش در ابعاد یک تبلت ۸ اینچی است. این گوشی‌ها به گوشی‌ های فولد معمولی معروف‌اند و در بیشتر آن‌ها از دو صفحه نمایش استفاده شده است. مثل موبایل تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Fold و نوع دیگر گوشی‌ های تاشو که به نوعی نمونه مدرنیزه شده گوشی ‌های قدیمی تاشو هستند.

        این گوشی‌ها که به گوشی های Clamshell Fold مشهور هستند، دارای صفحه نمایش با ابعاد عادی هستند و زمانی که بسته می‌شوند ابعاد بسیار کوچکی دارند. صفحه نمایش در این گوشی‌ها در حالت باز شده دارای ابعادی شبیه به ابعاد صفحه نمایش در گوشی های عادی است.

        در واقع باز شدن این گوشی‌ها برای دسترسی به صفحه نمایش انجام می‌شود و در حالت بسته امکان استفاده از این گوشی‌ها برای کاربر وجود ندارد.

        اولین گوشی‌ تاشو یا فولد در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۹ میلادی با نام Royole FlexPai معرفی شد. این گوشی هوشمند تاشو که در جهت افقی تا می‌شد، به عنوان اولین نسخه خلاقانه گوشی های هوشمند تاشو در نمایشگاه CES آن سال مورد استقبال بسیاری از مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

        هر چند در آن سال تولید چنین گوشی به دلیل چالش‌هایی که ممکن بود برندهای تولید گوشی های تلفن همراه برای تولید صفحه نمایش تاشو با آن مواجه شوند، بیشتر یک مفهوم بود تا واقعیت اما در حال حاضر که دو سال از رونمایی از این گوشی‌ها می‌گذرد، تکنولوژی آن‌ قدر پیشرفت کرده است که در بازار نمونه‌های هر چند محدود از آن‌ها را ببینیم و امکان خرید وجود داشته باشد.

        گوشی‌ های Royole FlexPai توسط یک برند چینی تولید کننده گوشی های تلفن همراه به بازار عرضه شد و در همان سال با قیمت حدود هزار و سیصد دلار در بازار گوشی های تلفن همراه چین به فروش رسید.

        هر چند این نمونه از گوشی های تاشو امکانات زیادی نداشت و تنها مزیت اصلی آن‌ها قابلیت تاشوندگی بود اما به دلیل اینکه نوع جدیدی از گوشی های تلفن همراه به حساب می‌آمد، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت. این گوشی های تاشو در دو مدل یکی با حافظه داخلی حدود ۱۲۸ گیگ و دیگری با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ به بازار عرضه شده بودند.

        تصویر گوشی‌های تاشو Royole FlexPei

        صفحه نمایش گوشی های تاشو Royole FlexPai می‌توانست تا زاویه ۱۸۰ درجه بدون اینکه آسیب ببینند یا بشکند خم شود. اندازه این صفحه نمایش چیزی در حدود ۷٫۸ اینچ بود. در این گوشی‌ها از دو دوربین استفاده شده بود. نقطه ضعف اصلی این گوشی های ابتدایی اما هوشمند تاشو این بود که زمانی که آن را تا می‌کردید قطر آن بسیار زیاد می‌شد و کاربر به راحتی نمی‌توانست آن را در جیب شلوار به خصوص شلوار جین قرار دهد.

        از طرفی ابعاد صفحه نمایش در حالت عادی نیز به قدری بزرگ بود که نتوان آن را در دست نگه داشت. در واقع بزرگ‌ترین و عمده‌ترین مشکل این گوشی‌ها ابعاد نامتناسب و غیر استاندارد آن بود.

        نرخ به روز رسانی تصویر در این گوشی‌ها در حدود ۴:۳ بود و وضوح تصویر در صفحه نمایش آن‌ها چیزی در حدود ۱٫۹۲۰ * ۱۴۴۰ پیکسل بود. میزان تمرکز پیکسل‌ها نیز چیزی در حدود ۳۸۰ ppi بود.

        برای اینکه بهتر این مفهوم را درک کنید باید به این موضوع اشاره کنیم که در گوشی های گلکسی نوت ۹ برند سامسونگ تمرکز پیکسل‌ها چیزی در حدود۵۱۶ ppi و در گوشی های هوآوی میت ۲۰ پرو تمرکز پیکسل چیزی در حدود ۵۳۸ ppi بوده است. این دو گوشی در آن زمان از جمله گوشی های پرچم‌دار برند سامسونگ و برند هوآوی به حساب می‌آمدند.

        گوشی های Royole FlexPai مجهز به دو اسلت سیم‌کارت بودند و در پشت گوشی در قسمتی که صفحه نمایش خم یا به اصطلاح تا می‌شد از چرم استفاده شده بود. سیستم‌عامل تعبیه شده روی گوشی های نسخه ۹ اندروید ۹Pie بود و از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ به همراه ۶ گیگ رم استفاده شده بود.

        ادامه مطلب



        [ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        شنبه 16 اسفند 1399
        7:00
        Milad

        تلویزیون ۸k برای بازی مناسب است؟

        مزایا و معایب خرید تلویزیون ۸k

        تصلا – نخستین تلویزیون ۸k در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد؛ اما با اینکه ۶ سال از این اتفاق می‌گذرد، تلویزیون های ۸k هنوز آن طور که باید رایج نشده‌اند و محتوای ۸K هم آن‌چنان زیاد نشده است. در این مطلب قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که آیا در حال حاضر خرید تلویزیون ۸k عاقلانه است یا خیر. در ضمن هر آنچه را که باید در مورد این تلویزیون‌ها بدانید، بیان خواهیم کرد.

        رزولوشن ۸K چیست؟

        کیفیت تلویزیون های ۸k چهار برابر تلویزیون‌های ۴K است. درواقع نمایشگر این تلویزیون ‌ها از ۷۶۸۰ (عرض) در ۴۳۲۰ (ارتفاع) پیکسل تشکیل شده است.

        توصیه می‌کنیم برای اینکه بیشترین لذت را از تلویزیون ۸k ببرید، توصیه می‌کنیم یک تلویزیون بزرگ بخرید تا تمام جزئیات تصویر را با وضوح کامل مشاهده کنید. تلویزیون های ۸k درست مانند تلویزیون‌های ۴K با کلمه Ultra HD یا Ultra HD 8K معرفی می‌شود.

        زمانی که به محتوای ۱۰۸۰p نگاه می‌کنید درواقع در حال دیدن تصاویر ۲ مگاپیکسلی هستید؛ اما در هنگام تماشای محتوای ۴K در حال دیدن تصاویر ۸ مگاپیکسلی و در هنگام تماشای محتوای ۸K ، در حال دیدن تصاویر ۳۳ مگاپیکسلی هستید!

        برای انتقال محتوای ۸K نیازمند چه چیزی هستید؟

        برای انتقال محتوای ۸K به تلویزیون های ۸k، استفاده از کابل HDMI 2.1 ضروری است. احتمالاً در آینده این کابل همراه با تلویزیون های ۸k عرضه می‌شود. با استفاده از کابل محتوای ۶۰ فرم یا ۱۲۰ فرم به‌راحتی به تلویزیون منتقل می‌شود

        آیا محتوای ۸K در دسترس هست؟

        همان‌طور که قبلاً گفتیم در حال حاضر محتوای ۸K زیادی در دست نیست؛ اما طبق وعده‌های داده‌شده از سوی نتفلیکس در آینده نزدیک چنین محتوای با کیفیتی توسط این شرکت تولید و منتشر می‌شود؛ البته هنوز تا فراگیری کامل محتوای ۸K مدت زمان زیادی باقی مانده، اما از سوی دیگر تعداد دوربین‌های دارای قابلیت فیلم‌برداری ۸K در حال گسترش است. ظاهراً ژاپن نیز قصد دارد بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو را با وضوح ۴K پخش کند.

        نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که تلویزیون های ۸k نیز مانند تلویزیون‌های ۴K از قابلیت ارتقاء وضوح تصویر (upscaling) برخوردار هستند و می‌توانند با استفاده از پیکسل‌های بسیار زیاد خود وضوح محتوای HD و ۴K خود را ارتقتا می‌دهند و تا جای ممکن به‌وضوح ۸K نزدیک می‌کنند.

        بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون ۸k را دارید، چندان نباید نگران محتوای ۸K باشید؛ زیرا حتی درصورتی‌که به محتوای ۸K دسترسی نداشته باشید، می‌توانید به لطف برخورداری این تلویزیون‌ها از قابلیت ارتقای وضوح تصویر، از محتوای با کیفیت نزدیک به محتوای ۸K لذت ببرید.

        البته توصیه می‌کنیم درصورتی‌که می‌خواهید بیشتر محتوای ۴K و HD را در تلویزیون های ۸k مشاهده کنید؛ یکی از تلویزیون های ۸k سونی را برای خرید انتخاب کنید؛ زیرا تلویزیون‌های سونی (حتی تلویزیون‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت این برند) نسبت به تلویزیون‌های سایر برندها همیشه در زمینه ارتقای وضوح تصویر عملکرد خوبی داشته‌اند و تصاویر دارای رزولوشن‌های مختلف را با بهترین کیفیت ممکن پخش می‌کنند.

        یکی از دلایل اصلی کم بودن محتوای ۸K زمان کنونی، هزینه بالای ساخت این محتواها است. دوربین ‌های دارای قابلیت فیلم‌برداری ۸K قیمت بسیار بالایی دارند و ذخیره‌سازی محتوای ۸K نیز به حافظه زیادی نیاز دارد. درضمن پردازش محتوای ۸K و آماده‌سازی آن پس از ضبط، نیازمند استفاده از سیستم‌های قدرتمند با قدرت پردازشی بسیار بالا است.

        چند فیلم هالیوودی محدود نیز در حال حاضر با کیفیت ۸K در دسترس قرار دارند که از میان آن‌ها می‌توان به نگهبانان کهکشان ۲ (Guardians of the Galaxy Vol 2)، موتورهای مرگبار (Mortal Engines) و جهش‌های جدید (The New Mutants) و چند عنوان دیگر اشاره کرد.

        لازم به توضیح است در آینده نامشخص بازی‌های ۸K نیز منتشر خواهند شد؛ البته مطمئناً چنین بازی‌هایی حداقل برای کنسول‌های نسل دهمی به بعد منتشر خواهند شد (مشخص نیست این کنسول‌ها چه زمانی وارد بازار خواهد شد)؛ زیرا کنسول‌های نسل نهمی تنها از فیلم ۸K پشتیبانی می‌کنند.

        همچنین تعداد دوربین ‌های دارای قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K به‌تدریج در حال افزایش است. دوربین کنون مدل EOS یکی از دوربین‌های حرفه‌ای DSLR برای کاربران عادی است. گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۱ جزو نخستین گوشی‌ها مجهز به دوربین با قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی ۸K است؛ البته این گوشی‌ها تنها قادر به ضبط ویدیوی ۸K با ۲۴ فریم در ثانیه هستند که چندان جالب نیست.

        ادامه مطلب



        [ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        قاچاق گوشی به صفر رسیده است

        پنجشنبه 14 اسفند 1399
        21:45
        Milad

        رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن موبایل ایران:

        قاچاق گوشی به صفر رسیده است

        تصلا-رضا قربانی با بیان اینکه چیزی تحت عنوان هزینه رجیستری وجود ندارد، گفت: با اجرای رجیستری، در حقیقت جلوی قاچاق کالا گرفته شده و بنابراین تلفن همراه از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود که طبیعتاً باید سود بازرگانی، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده برای کالا پرداخت شود. مجموع این هزینه‌ها، هزینه‌ای است که کلیه کالاهای وارداتی پرداخت می‌کنند. در حالی که اغلب کاربران تلفن‌های همراه گمان می‌کنند هزینه‌ای بابت رجیستری تلفن همراه گرفته می‌شود.

        وی با بیان اینکه طرح رجیستری تلفن همراه از نظر شفاف‌سازی بازار موبایل کاملاً موفق بوده است، افزود: تا پیش از اجرای رجیستری، ۹۸ درصد بازار تلفن همراه از طریق قاچاق تأمین می‌شد، اما اکنون ۱۰۰ درصد تلفن‌های همراهی که وارد کشور می‌شوند، قانونی هستند. بنابراین امروز هیچ‌کس نمی‌تواند حتی یک موبال قاچاق وارد کشور کرده و از آن استفاده کند و قاچاق گوشی به صفر رسیده است.

        عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن موبایل ایران اجرای طرح رجیستری را مانع قاچاق ارز نیز دانست و اظهار کرد: وقتی کالایی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، موجب قاچاق ارز شده و ارز آن نیز بر بازار غیررسمی کشور فشار می‌کند و منجر به بالا رفتن قیمت ارز، خارج از کنترل بانک مرکزی می‌شود و با اجرای رجیستری، قاچاق ارز به این روش هم به صفر رسیده است.

        قربانی با اشاره به واردات چمدانی گوشی‌ به روش مسافری بیان کرد: قبلاً با سوءاستفاده از رویه مسافری، قاچاق تلفن همراه صورت می‌گرفت، یعنی افراد به اسم مسافر تلفن همراه را وارد کشور کرده و اقدام به رجیستری می‌کردند، اما اکنون این روش از صرفه افتاده است. بنابراین امروز قاچاق تلفن همراه نه به صورت کلان و نه به صورت خرد اتفاق نمی‌افتد.

        تلفن همراه ارزان‌تر از دوران پیش از رجیستری است

        وی با بیان اینکه در حال حاضر تلفن همراه در ایران از ترکیه و دبی ارزان‌تر است، اظهار کرد: اکنون نه تنها تلفن همراه گران‌تر از دوران پیش از رجیستری نیست، بلکه ارزان‌تر است. امروز می‌توانید با حدود چهار میلیون تومان یک تلفن همراه با امکانات کامل که پاسخگوی نیازهای شما باشد، بخرید.

        عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل ایران با اشاره به مصوبه مجلس درباره رجیستری تجهیزات سیم‌کارت‌خور گفت: در ابتدای سال ۱۳۹۸ مصوب شد تمام تجهیزات دیجیتالی که سیم‌کارت دریافت می‌کنند، رجیستر شوند. درواقع قرار بود در فاز دوم رجیستری تلفن همراه، تمام ابزارهای دیجیتال از جمله تبلت و ساعت‌های هوشمند رجیستری شوند اما در آن زمان اجرا نشد. این مسئله سبب شد مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود و آن را به‌صورت قانون تصویب کند که‌ بخش‌های اجرایی مجبور به انجام این طرح شوند.

        قربانی درباره نحوه رجیستری تجهیزاتی که سیم‌کارت ندارند نیز توضیح داد: آن چیزی که زیرمجموعه انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت است، به تلفن همراه و تبلت برمی‌گردد و درباره تبلت باید گفت کالایی که وارد می‌شود از نظر استاندارد، مورد تایید سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است و گارانتی دارد. اما درباره باقی تجهیزات سیم‌کارت‌خور مانند روترها و مودم‌ها، از تکنولوژی eSIM (سیم‌کارت الکترونیکی) استفاده می‌شود که زیرمجموعه اتحادیه آی‌تی است.

        ادامه مطلب

        .
        .
        .
        .
        .
        (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

        آیفون ۱۲ بخریم یا گلکسی اس ۲۱؟

        رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت


        [ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        چهارشنبه 13 اسفند 1399
        7:18
        Milad

        موسسه گارتنر اعلام کرد:

        اپل در فروش گوشی‌های آیفون از سامسونگ پیشی گرفت

        تصلا – طبق آخرین خبرها، برند اپل با فروش گوشی‌های پرچمدار خود یعنی آیفون ۱۲ برای اولین بار توانسته است گوی رقابت فروش گوشی تلفن همراه هوشمند را از برند سامسونگ تصاحب کند و به خود اختصاص دهد. موسسه گارتنر Gartner ، یکی از شرکت‌های تحقیقات و آمارگیری هوشمند که فروش سالیانه برندهای مطرح تولیدکننده تجهیزات الکترونیک به خصوص گوشی‌های هوشمند را تحت نظر دارد، اعلام کرده است که فروش سال به سال گوشی ‌های آیفون اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۱۴٫۹ درصدی مواجه بوده است.

        در حالی که این آمار در دوره مشابه برای گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ چیزی در حدود ۱۱٫۸ درصد برآورد شده است. شرکت گارتنر همچنین اعلام کرده در حالی که برند اپل در سال ۲۰۲۰ با رشد ۳٫۳ درصدی فروش محصولات خود مواجه شده است، فروش محصولات برند سامسونگ از جمله گوشی‌های سری گلکسی این برند با کاهش ۱۴٫۶ درصدی مواجه شده است.

        بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ارائه گوشی‌های آیفون ۱۲ با قابلیت اتصال به شبکه ۵G باعث شده برند اپل بتواند به رکورد دو رقمی فروش محصول در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی دست یابد.

        ارائه گوشی‌های آیفون ۱۲ باعث شد برند اپل بتواند با عبور از برند سامسونگ در فروش گوشی های موبایل هوشمند به عنوان اولین برند پر فروش گوشی های موبایل در کل کشورهای دنیا شناخته شود. سال ۲۰۱۶ آخرین باری بود که برند اپل توانسته بود به این جایگاه مهم در میان تولیدکنندگان گوشی های موبایل هوشمند در دنیا دست یابد.

        متأسفانه برند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ میلادی با افت ۱۴٫۶ درصدی فروش محصولات به خصوص گوشی های موبایل هوشمند در سال ۲۰۲۰ میلادی مواجه شده است.

        نکته جالب در خصوص آمار منتشر شده درباره میزان فروش گوشی‌های هوشمند تلفن همراه برند‌های اپل و سامسونگ این است که با وجود اینکه برند اپل توانسته است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان پر فروش‌ترین برند دنیا دست یابد اما آمار سالانه فروش گوشی های موبایل هوشمند نشان می‌دهد برند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بیشترین میزان فروش گوشی های موبایل هوشمند را به خود اختصاص داده است.

        ادامه مطلب


        [ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]
        تمامی حقوق این وب سایت متعلق به news است. || طراح قالب avazak.ir
        ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
        بستن تبلیغات [X]