بهترین مدل پلوپز فلر کدام است؟

سه شنبه 26 اسفند 1399
22:41
Milad

راهنمای خرید پلوپز فلر

بهترین مدل پلوپز فلر کدام است؟

تصلا– یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لوازم خانگی، برند فلر است که از سال ۱۹۹۴ در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر محصولات فلر با نمایندگی انحصاری شرکت بازرگانی سنجه کیش به داخل کشور وارد و عرضه می‌شوند. شرکت بازرگانی سنجه کیش در کنار محصولات فلرنمایندگی محصولات برندهایی همچون دلونگی، پولتی، لاراستار و مـتئو را نیز در اختیار خود دارد. در ادامه به معرفی و قیمت چند پلوپز فلر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع پلوپز از برندهای مختلف به چندین برنامه پخت مجهز شده‌اند تا کارایی و عملکرد دستگاه را افزایش دهند. شما با استفاده از یک پلوپز می‌توانید مواد غذایی مختلفی را در کنار برنج تهیه کنید.

مزایای استفاده از پلوپز

  • تهیه برنج با طعم و ظاهری مطلوب
  • قابلیت تنظیم مدت زمان پخت غذا به اندازه دلخواه
  • استفاده از حالت بخارپز برای پخت غذاهایی مانند ماهی یا سبزیجات
  • امکان گرم نگه داشتن غذا بعد از خاموش شدن دستگاه پلوپز
  • قابلیت گرم کردن مجدد مواد غذایی
  • ویژگی خاموش شدن اتوماتیک بعد از آماده شدن غذا

پلوپز

انواع پلوپز فلر

پلوپز فلر rc99

پلوپز فلر مدل 99

پلوپز دیجیتالی فلر مدل RC99 یکی از محصولات پرفروش برند فلر است که به صفحه نمایشگر LED دیجیتال مجهز شده است.

پلوپز فلر RC99 مناسب یک خانواده یا یک جمع هشت نفره طراحی شده است. این پلوپز دارای یک تایمر است که به صورت ۲۴ ساعته طراحی شده و شما می‌توانید شروع زمان پخت را از قبل تنظیم کنید.

بدنه پلوپز از جنس استیل بوده و از استحکام قابل توجهی برخوردار است. مخزن یا دیگ پلوپز فلر حدود ۱٫۸ لیتر ظرفیت داشته و قابلیت جدا شدن نیز دارد. شما می‌توانید برای شستشوی دیگ آن را جدا کرده و شستشو دهید. درب پلوپز نیز با جدا کردن فیلتر قابلیت شستشو دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این پلوپز از برند فلر قابلیت پخت با ۱۱ برنامه پخت اتوماتیک است. این برنامه‌ها امکان تهیه غذاهای مختلف مانند ماکارونی، خورشت، کیک، گوشت، ته‌دیگ، سوپ، برنج و… را فراهم می‌کنند.

همچنین این پلوپز از قابلیت گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی نیز برخوردار است. دیگ پلوپز فلر به پوششی از سرامیک مجهز شده و خاصیت نچسب بودن دارد. همچنین این دیگ حدود ۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

این محصول قابلیت استفاده به عنوان بخارپز را داشته و به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. با استفاده از این پلوپز شما می‌توانید ته‌دیگ را تا سه مرحله تهیه کنید.

قیمت پلوپز فلر rc99 متغیر از ۴،۵۹۰،۰۰۰ تا ۵،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پلوپز فلر ۴ نفره

پلوپز فلر 4 نفره

پلوپز فلر مدل RC61 یکی دیگر از محصولات محبوب این برند است که قابلیت تهیه غذا برای چهار نفر را دارد.

پلوپزهای فلر تنها مخصوص تهیه پلو نیستند. شما با استفاده از برنامه‌های پخت می‌توانید برای تهیه مواد غذایی دیگر نیز از آن‌ها استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان آرام‌پز و بخارپز نیز از این محصول استفاده کنید. همچنین تهیه غذاهایی همچون حلیم، فرنی، کیک، سوپ، ته‌دیگ و… نیز توسط این دستگاه به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

دیگ داخل این پلوپز RC61 قابلیت جدا شدن و شستشو دارد. جنس این دیگ از روکش تفلون بوده و خاصیت نچسب بودن دارد. جنس بدنه نیز از پلاستیک است.

تایمر ۲۴ ساعته، صفحه نمایشگر LCD و قابلیت گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قیمت پلوپز فلر ۴ نفره مدل RC61 از ۲،۹۷۰،۰۰۰ تا ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

    ادامه مطلب



    [ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]
    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به news است. || طراح قالب avazak.ir
    ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]