۱۰ بازی استراتژیک رایگان اندروید در سال ۲۰۲۱

پنجشنبه 19 فروردين 1400
0:15
Milad

۱۰ بازی استراتژیک رایگان اندروید در سال ۲۰۲۱

تصلا – بازی های استراتژیک طرفداران زیادی دارند و جزو محبوب‌ترین ژانرهای بازی محسوب می‌شوند؛ زیرا در این بازی ها هر بازیکن می‌تواند با روش و راهبرد خود بازی کند و ساعت‌ها سرگرم شود. همچنین به دلیل اینکه برخی از این بازی ها تا حدودی فکری هستند و می‌توانند ذهن شما را درگیر و چالش‌های زیاد جذابی را برای شما ایجاد کنند، معمولا گیمرهای زیادی را به خود جذب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم ۱۰ مورد از جذاب‌ترین و بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم؛ از بازی های فکری گرفته تا بازی های جنگی کلاسیک و جنگ‌های تمدن که باید با استراتژی‌های خود با دشمنان‌تان مقابله کنید و بر آن‌ها پیروز شوید.

Void Tyrant

در بازی Void Tyrant باید به‌عنوان قهرمانی جسور و بی‌باک کهکشان را از وجود افراد شرور پاک کنید و مکانه‌ای پاک‌سازی‌شده را پاک و با پرچم‌های سیاه دزدان دریایی علامت‌گذاری کنید.

این بازی در واقع یک بازی ترکیبی کارتی و بازی نقش‌آفرینی است که برای ورود به هرمی هیجان‌انگیز و همچنین ترمیم شی‌ای ارزشمند به نام چشمان کرونوس (Eyes of Chronos) به فضا و به مکانی فراتر از ستاره‌ها سفر کنید؛ اما این سفر آسانی نیست؛ در ابتدای بازی باید شخصیت‌های موردعلاقه خود از میان کلاس‌های قدرتی مختلف و همچنین سیاره موردنظر خود را انتخاب کنید. شما باید با روشی استراتژیک با تمام دشمنان مبارزه کنید؛ شاید در سفر خود متحدان جدیدی را نیز پیدا کنید.

با پیشرفت در بازی و سفر در بخش‌های مختلف از امتیازهای ویژه‌ای مثل حق انتخاب شخصیت جدید، تثبیت قلمرو خود در میان رقبا و دست‌یافتن به سلاح‌های شکست‌ناپذیر و جاودانی بهره‌مند شوید. برای به دست آوردن پول بیشتر نیز باید مأموریت‌های مختلفی را تکمیل کنید یا به مکان‌های بیشتری سفر کنید، البته باید مراقب تله‌ها و دام‌ها هم باشید!

بازی کارتی کمی دشوارتر از مبارزه‌های تن‌به‌تن است و باید با دقت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تری مبارزه کنید. پس از بردن در بازی، فرد برنده باید مشخص کند که می‌خواهد دفاع یا حمله کند. درصورتی‌ که ۱۲ بار پشت سر هم بدون شکست بردید، می‌توانید از قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل تغییر ارزش کارت‌های حریف یا حمله به حریف و سایر موارد برای پیروزی بی چون وچرا استفاده کنید. حتی می‌توانید با دو بازیکن دیگر متحد شوید و آن‌ها نیز کارت‌های خود را روی میز بیندازید.

دانلود Void Tyrant از گوگل پلی استور

Bounty Hunter space Lizard

در بازی Bounty Hunter space Lizard شما به‌عنوان مارمولوکی فضایی بازی می‌کنید و با انفجار بمب‌ها و مبارزه با دشمنان خود به مراحل بالاتر بروید.

زمانی که محیط اطراف خود را تخریب می‌کنید یا دشمنانتان را می‌کشید یا بمب‌ها را منفجر می‌کنید، جایزه‌هایی به شما داده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به جان اضافه، بمب برای تخریب محیط اطراف و انفجار بمب‌های دیگر و… اشاره کرد. شما برای این بازی که برای افراد بالای ۱۰ مناسب است نیز باید از استراتژی خودتان استفاده کنید.

درصورتی‌که ۲۰ مرحله از بازی را با موفقیت پشت سر گذراندید و توانستید تمام رقبای خود را قلع‌وقمع کنید و خودتان هم هیچ آسیبی ندیدید، سبک بازی تغییر می‌کند و شبیه به بازی شطرنج می‌شود. تمام کردن این بازی لذت خاصی دارد؛ البته ممکن است موفق نشوید به پایان بازی برسید!

دانلود Bounty Hunter space Lizard از گوگل پلی استور

Chessplode

بازی Chessplode در حقیقت سبک جدیدی از بازی شطرنج است و اگر علاقه زیادی به بازی های شطرنج ندارید و به نظرتان این بازی ها کمی کسل‌کننده هستند، Chessplode می‌توانند نظر شما را تغییر دهد.

در این بازی نیز باید مانند سایر بازی های شطرنج باید مهره شاه حریف را مات کنید؛ اما تفاوت بازی Chessplode با سایر بازی های شطرنج این است که زمانی که حرکت صحیحی را انجام می‌دهید و یکی از مهره‌های حریف را می‌زنید، تمام مهره‌های موجود در ردیف افقی و عمودی که مهره زده‌ شده در آن قرار داشته است (حتی مهره‌های خود شما)، کاملاً حذف می‌شوند و تنها زمانی مهره‌های شما باقی می‌مانند، که مهره شاه در آن ردیف قرار دارد.

در هر مرحله چالش‌های سختی برای بازیکن ایجاد می‌شود که باید برای پشت سر گذاشتن آن‌ها با تمرکز کامل عمل کند. انجام این بازی به‌صورت چندنفره نیز امکان‌پذیر است و حتی می‌توانید صفحه شطرنج را هر طور که می‌خواهید سفارشی‌سازی کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فراموش نکنید تعداد حرکت در هر مرحله محدود است و باید با حرکت‌های دقیق و برنامه‌ریزی‌شده مهره‌های‌تان، مهره شاه حریف را کیش ‌و مات کنید. اگر شطرنج‌باز حرفه‌ای نیستید می‌توانید وارد بخش basic شوید تا بازی با مراحل آسان‌تری شما را به چالش بکشد.

    ادامه مطلب



    [ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    بازار داغ مودم قاچاق

    دوشنبه 16 فروردين 1400
    21:12
    Milad

    ممنوعیت واردات قیمت مودم را ۴ برابر کرد

    بازار داغ مودم قاچاق

    تصلا-محمد فرجی با اشاره به ممنوعیت واردات مودم از سال ۱۳۹۶ برای حمایت از تولید داخل، اظهار کرد: در یک بازه زمانی در سال ۱۳۹۷ به دلیل کمبود مودم در بازار چند شرکت وارد کننده طی قراردادی که با یک شرکت خارجی داشتند، مجوز دریافت کردند، اما دوباره واردات این کالا بسته شد.

    بنابراین به گفته وی این وضعیت باعث جهش قیمت مودم شد، به طوری که این جهش قیمت فقط محصول ممنوعیت واردات است و نه نرخ ارز. در مواردی حتی قیمت مودم تا چهار برابر افزایش پیدا کرد اما قیمت ارز تا این حد بالا نرفته است. در سال ۱۳۹۶ متوسط قیمت یک مودم خانگی معمولی با دلار ۱۰ هزار تومان ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان بود، اما با افزایش قیمت دلار به ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان رسید و بعد با ممنوعیت واردات جهش پیدا کرد و در خرداد ماه سال قبل به ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسبد.

    فرجی همچنین درباره وضعیت تولید داخلی گفت: مودم ای دی اس ال خانگی و اداری در پنج برند اصلی حدودا ۱۶۰ تا ۱۷۰ مدل دارد، اما تولید کننده داخلی فقط یک مدل از آن را تولید می‌کرد. اواخر سال قبل یک تولیدکننده دیگر اضافه شد، اما بازهم نمی‌توانند نیاز بازار را به لحاظ حجم تامین‌ کنند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر سایت‌هایی اقدام به فروش مودم قاچاق می‌کنند، تصریح کرد: در مقطعی در سال گذشته قیمت مودم ۳۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسید. این در شرایطی است که استفاده از مودم به دلیل شیوع ویروس کرونا و در نتیجه دورکاری و کلاس آنلاین افزایش داشته است.

    رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه در ادامه پیشنهاد کرد: سازمان های صمت برای حل این مشکل سقف نیاز کشور را تعیین و به تولید کنندگان نیاز ماهانه کشور را اعلام کنند. همچنین برای حمایت از تولید کنندگان می‌توانند تعرفه گمرکی را افزایش دهند تا تولیدکنندگان سود بیشتری ببرند، چرا که تولید مودم یک تولید هایتک است که ریسک بالایی دارد و همه باید از آن حمایت کنند تا روزی حتی به توان صادرات دست پیدا کنیم.

    فرجی در پاسخ سوالی درباره نیاز کشور به مودم، گفت: سال گذشته به صورت میدانی از عمده فروشان آماری جمع‌آوری شد که نشان می‌داد در مجموع بازار و فروشگاه‌های توزیعی ماهانه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار عدد تک فروشی دارند. آمار تولید در دسترس نیست، اما شواهد نشان می‌دهد که به اندازه نیاز تولید انجام نمی‌شود. در حال حاضر انواع مودم‌های خارجی که واردات آن‌ها ممنوع بوده و در بازار وجود دارد، به صورت قاچاق وارد شده است.

    وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مصرف‌کننده متضرر می‌شود، تصریح کرد: برای مثال یکی از قراردادهای خرید مودم از داخل از سال ۱۳۹۸ تاکنون محقق نشده است. به نظر می‌رسد برخی مسئولان یا افرادی که بنگاه اقتصادی خصوصی دارند در مسیر شعارهای سال بی رویه گام بر می‌دارند. این در حالی است که منظور مقام معظم رهبری این نیست که تولید یک کالا در داخل ۴ برابر مشابه خارجی آن تمام شود و باز هم تولید شود. به طور کلی در همه کشورها همه کالاها تولید نمی‌شود و باید منابع کشور در نظر گرفته شود. بنابراین اگر امکان تولید یک کالای خاص وجود ندارد اجباری در آن نیست.

    وی همچنین از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت (صمت) خواست با همکاری اتحادیه‌ها از واحدهای تولیدی راستی‌آزمایی کنند، چرا که در مواردی افراد برای دریافت مجوز و دریافت وام، یک خط تولید را اجاره می‌کنند. بنابراین فقط با وجود یک مکان و خط تولید نمی‌توان جواز تولید صادر کرد و روسای اتحادیه‌ها در این زمینه می‌توانند با پرسش‌های فنی راستی آزمایی کنند.

    مودم خلاصه‌ای از دو کلمه‌ی Modulator/Demodulator بوده که سه حرف ابتدایی هر کدام را گرفته و کلمه MoDem را تشکیل داده و یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه‌اش تبدیل سیگنال‌های دیجیتال به آنالوگ و بالعکس است. مودم کامپیوترها و روترها را قادر به ارسال و دریافت اطلاعات، از شبکه‌ای مانند اینترنت می‌کند. استفاده از مودم کلید اصلی ورود به دنیای اینترنت و وب جهانی است.

      ادامه مطلب

      .
      .
      .
      .
      .
      (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

      نکاتی که قبل از خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

      انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


      [ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
      ]

      افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر

      يکشنبه 15 فروردين 1400
      22:35
      Milad

      افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر

      تصلا-محمدرضا جهانی با اشاره به نیاز سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه انواع کولر برای استان خوزستان اظهار کرد: چهار سال است که در کشور، هیچ شرکتی ثبت سفارش برای واردات کولر انجام نداده است و در ماه‌های آینده نیز به دلیل بالا بودن نرخ ارز و زمان‌بر بودن روال واردات، هیچ کولری از طریق شرکت‌ها به بازار وارد نمی‌شود.

      وی با اشاره به افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر افزود: قیمت یک دستگاه کولر ۳۰ هزار در سال ۹۶، ۳ میلیون تومان بوده است اما در حال حاضر قیمت همان کولر ۲۷ میلیون تومان است.

      جهانی با اشاره به قیمت انواع کولر در بازار اهواز تصریح کرد: کولر ۳۰ هزار پرفروش‌ترین و پر متقاضی‌ترین کولر است و قیمت آن از ۱۹ میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان و یا بالاتر است. کولر ۱۲ هزار از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کولر ۳۶ هزار نیز از ۲۹ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون تومان بسته به برند و نوع کولر، قیمت دارند که این قیمت‌ها در بازار در واقع، فاجعه هستند.

      تعرفه واردات کولرگازی چقدر است؟

      بر اساس تازه‌ترین اطلاعات موجود در سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، کولر گازی دو تکه ذیل ردیف ۸۴۱۵۱۰۱۰ با حقوق ورودی ۴۰ درصد و مالیات ارزش افزوده ۹ درصد طبقه بندی می‌شود. یعنی یک کولر گازی ۱۰ میلیون تومانی حدود ۴٫۹ میلیون تومان از قیمت آن را عوارض و حقوق گمرکی و مالیاتی در بر می‌گیرد.

        ادامه مطلب

        .
        .
        .
        .
        .
        (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

        نکاتی که قبل از خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

        انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


        [ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
        ]

        رونمایی از گوشی های جدید موتورولا

        شنبه 14 فروردين 1400
        20:09
        Milad

        نقد و بررسی گوشی ‌های هوشمند G30 و G10 برند موتورلا

        رونمایی از گوشی های جدید موتورولا

        تصلا – در میان گوشی های هوشمند جدیدی که برند موتورولا به فهرست گوشی های هوشمند خود اضافه کرده است، گوشی های Moto G30 نسبت به گوشی های Moto G10 قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری دارند و به همین دلیل قیمت این گوشی ها گران‌تر است اما همچنان به عنوان گوشی های قیمت مناسب در بازار گوشی های تلفن همراه به حساب می‌آیند. نقد و برسی گوشی های جدید موتورولا را در این مطلب بخوانید.

        در این گوشی ها از پردازنده کوآلکام اسنپ دراگون ۶۶۲ استفاده شده است. تعبیه باتری ۵ هزار میلی‌آمپری و تعبیه سیستم چهارگانه دوربین در پشت گوشی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی ها به حساب می‌آید. اگرچه گوشی های Moto G10 برند موتورولا نیز یکی دیگر از گوشی های هوشمندی است که همراه با گوشی های Moto G10 به بازار عرضه شده است اما در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی گوشی های Moto G30 این برند بپردازیم.

        طراحی ظاهری گوشی های جدید موتورولا Moto G30

        تصویر گوشی های G30 برند موتورلا

        طراحی ظاهری گوشی های Moto G30 برند موتورولا نسبت به سایر گوشی های این برند که به بازار ارائه شده است، تغییرات زیادی کرده است. در واقع ظاهر این گوشی ها زیباتر از قبل شده است. روی این گوشی ها از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی استفاده شده است که در بالای آن یک شکاف تعبیه شده است.

        قطر این صفحه ‌نمایش ۲۰٫۵:۹ که باعث شده است صفحه‌نمایش بسیار باریک باشد و در نتیجه ضخامت خود گوشی نیز باریک‌تر از ضخامت گوشی در سایر مدل‌های گوشی های برند موتورولا خواهد بود. حرکت تصویر روی این صفحه‌نمایش‌ها بسیار نرم و راحت انجام می‌شود.

        برای ساخت قاب گوشی های Moto G30 برند موتورولا از جنس پلاستیک استفاده شده است که می‌توان گفت این موضوع یکی از نقطه ضعف‌های این گوشی ها است. هر چند استفاده از پلاستیک فشرده در این گوشی ها باعث شده است که وزن دستگاه بسیار سبک باشد.

        همه دکمه‌های کنترلی گوشی از دکمه‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدای گوشی، دکمه مربوط به فعال‌سازی دستیار هوشمند گوگل و دکمه روشن و خاموش گوشی در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته است که به نظر برخی از کاربران این مورد یک ایراد بزرگ برای گوشی به حساب می‌آید. البته روی این دکمه‌ها برای راحتی کاربر در تشخیص دکمه و عملکرد آن یکسری علائم به صورت برجسته تعبیه شده است.

        نقطه قوت طراحی و ترتیب قرارگیری دکمه‌ها در گوشی های Moto G30 برند موتورولا این است که ارتفاع دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا که در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند نسبت به سایر دکمه‌ها بیشتر است.

        دکمه خاموش و روشن کردن گوشی با فاصله بیشتری از سایر دکمه در پایین و دکمه فعال‌ساز دستیار صوتی گوگل در قسمت بالای گوشی قرار گرفته است. از آنجایی که دسترسی به این دکمه سخت‌تر انجام می‌شود به همین دلیل امکان به اشتباه فشار دادن این دکمه بسیار کمتر است و در نتیجه نباید نسبت به این موضوع نگران باشید.

        البته برخی از افرادی که به عنوان منتقد از گوشی های Moto G30 استفاده کرده‌اند عقیده دارند برند موتورولا می‌توانست در طراحی این گوشی، دکمه فعال‌ساز دستیار صوتی گوگل را در طرف دیگر این گوشی ها قرار می‌داد.

        این گوشی ها مجهز به استاندارد IP52 هستند. به عبارت دیگر گوشی های Moto G30، نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند. برای حفظ گوشی از نفوذ آب در آن در پشت گوشی از یک سینی چرمی استفاده شده است که باعث می‌شود آب به داخل گوشی نفوذ نکند.

        گوشی های Moto G30 برند موتورولا مجهز به درگاه USB Type C هستند که در لبه پایین گوشی تعبیه شده است. در کنار این درگاه یو‌اس‌بی میکروفن اولیه و اصلی گوشی و همچنین اسپیکر گوشی تعبیه شده است.

        جلب است بدانید جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و میکروفن ثانویه گوشی در لبه بالایی این گوشی ها تعبیه شده است. اگرچه صفحه پشتی گوشی کاملاً تخت است اما در لبه‌ها کمی انحنا دارد که باعث می‌شود کاربر برای در دست گرفتن گوشی راحت‌تر باشد. ماژول دوربین در پشت گوشی های Moto G30 در گوشه بالا دارای کمی برآمدگی است.

        اسکنر اثر انگشت در گوشی های Moto G30 برند موتورولا در کنار ماژول دوربین و در پشت گوشی قرار گرفته است و لوگو برند موتورولا نیز در زیر اسکنر اثر انگشت در صفحه پشت گوشی حک شده است. به نظر می‌رسد محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در این گوشی ها بسیار مناسب باشد.

        در واقع چون محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در این گوشی ها در کنار ماژول دوربین تعبیه شده است به همین دلیل کاربر در هنگام در دست گرفتن گوشی به اشتباه انگشت خود را روی آن قرار نمی‌دهد.

        گوشی های Moto G30 در دو رنگ نقره‌ای مایل به نوک مدادی که به رنگ مرواریدی مشهور است و آبی آسمانی پاستلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

        روی بدنه این گوشی ها از طراحی گرادیانی استفاده شده است که باعث شده زیبایی گوشی چند برابر شود. نکته‌ای که باید در خصوص باقی‌ ماندن رد اثر انگشت روی صفحه و بدنه گوشی به آن توجه کنیم این است که رد اثر انگشت روی بدنه گوشی به رنگ مرواریدی تقریباً باقی نمی‌ماند.

        همان‌طور که گفته شد به دلیل استفاده از پلاستیک در بدنه و پشت گوشی های Moto G30 برند موتورولا، وزن این گوشی ها با وجود تعبیه باتری با ظرفیت بسیار زیاد ۵ هزار میلی‌آمپری در آن، بسیار سبک است. وزن کلی این گوشی ها چیزی در حدود ۱۹۷ گرم است. در بسته‌ بندی این گوشی ها از یک شارژر ۲۰ واتی تعبیه شده است.

          ادامه مطلب

          .
          .
          .
          .
          .
          (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

          نکاتی که قبل از خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

          انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


          [ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
          ]

          اپل در صدر میزان فروش ساعت ‌های هوشمند

          دوشنبه 9 فروردين 1400
          21:46
          Milad

          افزایش چشمگیر فروش ساعت ‌های هوشمند در سال 2020 میلادی

          اپل در صدر میزان فروش ساعت ‌های هوشمند

          ساعت های هوشمند، ایربادزها و دستبند های سلامت که از جمله تجهیزات پوشیدنی هوشمند شناخته می‌شوند در سال ۲۰۲۰ متقاضی بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته است. بر این اساس برند اپل توانسته است در سال ۲۰۲۰ میلادی با افزایش ۲۸٫۴ درصدی ساعت های هوشمند خود، سهم خود در این بازار را به ۳۴٫۱ درصد برساند.

          تصلا – بر اساس آنچه آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از رسانه‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه تجهیزات دیجیتال و هوشمند نشان می‌دهند، فروش و نقل و انتقال جهانی تجهیزات هوشمند پوشیدنی برندهای مختلف از جمله ساعت های هوشمند در سراسر جهان با افزایش ۲۸٫۴ درصدی مواجه بوده است.

          آمار منتشر شده توسط سازمان IDC یا سازمان بین‌المللی داده‌ها نشان می‌دهد که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی خرید و فروش ساعت های هوشمند و تجهیزات پوشیدنی در سراسر جهان با افزایش ۲۷٫۲ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ مواجه شده است.

          این داده‌ها و آمار نشان می‌دهد که سهم برند اپل از بازار در فروش ساعت های هوشمند در جهان در این بازه زمانی چیزی در حدود ۳۶٫۲ درصد بوده است. برند شیائومی بعد از اپل با در اختیار داشتن سهم کمتری از بازار نسبت به اپل در جایگاه دوم قرار گرفته است.

          نمودار فروش تجهیزات هوشمند پوشیدنی از جمله ساعت‌های هوشمند

          جالب است بدانید که برند سامسونگ که دومین تولید کننده گوشی های هوشمند در بازار است، بعد از برند شیائومی در جایگاه سوم فروش تجهیزات پوشیدنی هوشمند از جمله ساعت های هوشمند در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفته است.

          بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط شرکت بین‌المللی داده‌ها یا IDC همه‌گیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های مختلف و همچنین تغییر در وضعیت کاری کارمندان از جمله دورکاری باعث شده است که فروش تجهیزات هوشمند پوشیدنی در این بازه زمانی به طور قابل توجهی افزایش یابد.

          تجهیزات هوشمند پوشیدنی که در این مطالعه و آمارگیری مورد توجه قرار گرفته ‌اند عبارت‌اند از ایرپادها، ساعت های هوشمند و دستبند های سلامت.

          بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت بین‌المللی داده‌ها، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی میزان تعداد تجهیزات هوشمند پوشیدنی از جمله ساعت های هوشمندی که توسط همه برندهای تولید کننده این تجهیزات به فروش رسیده است، در حدود ۱۵۳٫۵ میلیون دستگاه بوده است.

          به طور کلی در طول ۱۲ ماه سال ۲۰۲۰ میلادی در حدود ۴۴۴٫۷ میلیون دستگاه به صورت جهانی به فروش رسیده است که نسبت به همین دوره زمانی در سال ۲۰۱۹ میلادی در حدود ۲۸٫۴ درصد افزایش یافته است.

          شرکت بین‌المللی داده‌ها گفته است که قیمت کمتر، تولید بیشتر و توصیه به تمرکز بیشتر بر روی سلامت فردی از جمله دلایلی هستند که باعث شده تا فروش این تجهیزات در سراسر جهان افزایش یابد و کاربران بیشتر تمایل به داشتن این محصولات داشته باشند.

          بر اساس این مار و گزارش‌های وابسته به آن به دلیل کمبود دستگاه‌های نیمه هادی که در دستبند های سلامت مورد استفاده قرار می‌گیرند، برندهای تولید کننده این تجهیزات نتوانسته‌ اند تعداد محصول زیادی را تولید کنند و در نتیجه سهم این تجهیزات در میان سایر وسایل پوشیدنی هوشمند از جمله ساعت های هوشمند چیزی در حدود ۱۱٫۵ درصد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی بوده است که این میزان بسیار کم و با کاهش ۱۷٫۸ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال ۲۰۱۹ میلادی مواجه بوده است.

          در محموله بارهای تجهیزات پوشیدنی هوشمند سهم ایرپادها و ایربادزها و به طور کلی تجهیزاتی که با استفاده از آن‌ها می‌توان با دستیارهای صوتی ارتباط برقرار کرد چیزی در حدود ۶۴٫۲ درصد بوده است. اما ساعت های هوشمند در این محموله‌های جابجا شده و به خرید و فروش رسیده در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی چیزی در حدود ۲۴٫۱ درصد بوده است.

          آمار منتشر شده توسط شرکت بین‌المللی داده یا IDC در خصوص خرید و فروش تجهیزات هوشمند پوشیدنی برای هر برند نشان می‌دهد که برند اپل توانسته است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی در حدود ۳۶٫۲ درصد از سهم بازار را با فروش ۵۵٫۶ میلیون دستگاه از آن خود کند.

          فروش ساعت های هوشمند اپل با مدل‌های سری ۶، اپل واچ سری SE و اپل واچ سری ۳ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی با افزایش ۴۵٫۶ درصدی مواجه بوده است که میزان قابل تأمل و قابل ملاحظه‌ای است.

          برند شیائومی توانسته در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی در حدود ۱۳٫۵ میلیون دستگاه از تجهیزات پوشیدنی هوشمند خود را به فروش برساند و در حدود ۸٫۸ سهم بازار را از آن خود کند.

          برند سامسونگ به عنوان سومین برند پر فروش تجهیزات هوشمند پوشیدنی با فروش ۱۳ میلیون دستگاه پوشیدنی هوشمند از جمله ساعت های هوشمند، در حدود ۸٫۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

          برند هوآوی با فروش ۱۰٫۲ میلیون دستگاه و در دست داشتن ۶٫۷ درصد از سهم بازار و برند Boat که یکی از برندهای معتبر هندی در زمینه تولید تجهیزات پوشیدنی هوشمند است، با فروش ۵٫۴ دستگاه و در اختیار داشتن ۳٫۵ درصد از سهم بازار به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

          با نگاهی به داده‌های منتشر شده توسط IDC می‌توان گفت که در سال ۲۰۲۰ میلادی اپل با فروش ۱۵۱٫۴ میلیون دستگاه هوشمند از جمله ساعت های هوشمند و در اختیار داشتن ۳۴٫۱ درصد از سهم بازار در جایگاه اول جدول برندهای پر فروش تجهیزات هوشمند دیجیتال قرار گرفته است.

          بعد از اپل، برند شیائومی با فروش ۵۰٫۷ میلیون دستگاه هوشمند و در اختیار داشتن ۱۱٫۴ درصد از سهم بازار در جایگاه دوم، برند هوآوی با فروش ۴۳٫۵ میلیون دستگاه هوشمند پوشیدنی و در اختیار داشتن ۹٫۸ درصد از سهم بازار در جایگاه سوم و برند سامسونگ با فروش ۴۰ میلیون دستگاه هوشمند پوشیدنی و در اختیار داشتن ۹ درصد از سهم بازار در جایگاه چهارم این جدول قرار گرفته‌اند.

          در ابتدای ماه مارچ سال ۲۰۲۱ میلادی، شرکت بین‌المللی داده‌ها یا IDC در خصوص فروش تجهیزات هوشمند پوشیدنی که ساعت های هوشمند نیز در میان آن‌ها قرار دارند، توسط برندهای هندی اعلام کرده بود که در برندهای هندی در سال ۲۰۲۰ توانسته‌اند از ۱۴۱٫۳ درصد از سهم بازار این تجهیزات را به خود اختصاص دهند و همین مسئله باعث شده است تا کشور هند در بین ۲۰ شکور برتر تولید کننده تجهیزات هوشمند پوشیدنی قرار بگیرد و سهم این کشور در بازار جهانی این تجهیزات هوشمند نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی ۳ برابر بیشتر شود.

            ادامه مطلب

            .
            .
            .
            .
            .
            (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

            رشد 38 درصدی تولید لوازم خانگی در 11ماهه امسال

            انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


            [ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
            ]

            بررسی یخچال فریزر هایسنس از ارزان ترین تا گران ترین

            يکشنبه 8 فروردين 1400
            23:26
            Milad

            کدام یخچال هایسنس را نخریم؟

            بررسی یخچال فریزر هایسنس از ارزان ترین تا گران ترین

            تصلا– شاید سوال شما هم این است که یخچال هایسنس ساخت کجاست؟ برند هایسنس متعلق به یک کارخانه تولید لوازم‌خانگی و گوشی‌های تلفن همراه به همین نام است که در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده‌ است. محصولات این برند به خصوص لوازم‌ خانگی آن در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان محصولات ارزان قیمت با کیفیت مناسب شناخته می‌شوند. این برند در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از یخچال فریزر را تولید کرده است. از آنجایی که کیفیت یخچال هایسنس نسبتاً بالا است، به همین دلیل انتخاب این محصولات با توجه به قیمت آن‌ها برای آن دسته از افرادی که تمایل به لوازم‌ خانگی ارزان قیمت اما با کیفیت دارند، مناسب است.

            آیا یخچال هایسنس خوب است؟

            به طور کلی سه مدل یخچال و فریزر خانگی توسط کارخانه‌های تولید کننده این تجهیزات طراحی و تولید می‌شود.

            نوع اول Freestanding نام دارد که در واقع همان یخچال و فریزرهای دو طبقه هستند. نوع دیگر یخچال و فریزرهایی هستند که در آن‌ها فضای کوچکی در داخل یخچال به عنوان فریزر در نظر گرفته شده است که به یخدان نیز مشهور است.

            این یخچال و فریزرها به integrated مشهور هستند. نوع سوم یخچال و فریزرهای خانگی که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند به یخچال و فریزرهای Side By Side مشهور هستند. این یخچال و فریزرها از دو قسمت در کنار هم تشکیل شده‌اند که می‌توانند به صورت مجزا نیز استفاده شوند. این نوع یخچال و فریزرها معمولاً مجهز به سیستم آب‌ریز نیز هستند.

            نکته مهم در خصوص یخچال فریزرهای برند هایسنس این است که بیشتر یخچال فریزرهای این برند مجهز به قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای هستند که در گران قیمت‌ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار عرضه شده‌اند.

            از طرفی طراحی ظاهری این محصولات چه از نظر رنگ و چه از نظر سبک طراحی بسیار زیبا و جذاب است. البته این محصولات مانند همه یخچال فریزرهای موجود در بازار معایبی نیز دارند. برای مثال فضای مفید آن‌ها نسبتاً محدود است.

            از طرفی با توجه به سابقه حضور این محصولات در بازار، هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت که آیا این تجهیزات کیفیت مناسبی دارند یا خیر.

            برخی از انواع این یخچال و فریزرها با وجود اینکه قیمت مناسب و ظاهر زیبایی دارند واقعاً ارزش پرداخت هزینه و خریدن ندارند. مثلاً یک نمونه از یخچال و فریزر هایسنس در بازار موجود است که در پشت آن از پلاستیک قابل اشتعال و آسیب‌پذیر در برابر گرما و دمای بالا استفاده شده است.

            از آنجایی که در بسیاری از موارد موتور یخچال و فریزر بسیار داغ می‌شود احتمال آتش گرفتن بدنه این یخچال‌ها وجود دارد و بهتر است آن را خریداری نکنید.

            برترین یخچال و فریزر ارزان قیمت هایسنس

            ویژگی مهم یخچال و فریزرهای برند هایسنس این است که قیمت آن‌ها نسبت به قابلیت‌هایی که دارند مناسب است البته یخچال و فریزهای دیگری از برندهای دیگر نیز در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها پایین‌تر از قیمت یخچال و فریزرهای هایسنس باشد.

            از طرفی این برند نسبت به برندهایی مثل بوش، ال‌جی، زیمنس و یا سامسونگ که محصولات مشابهی تولید می‌کنند، چندان شناخته شده نیست. در این قسمت از چند نمونه از جدیدترین یخچال فریزهای ارزان قیمت هایسنس را معرفی می‌کنیم که ارزش خرید کردن دارند و قیمت آن‌ها نسبت به قابلیت‌هایی که دارند مناسب است.

            وجه مشترک همه این یخچال و فریزرهایی که در این قسمت معرفی می‌کنیم این است که در قسمت پشت آن‌ها از فلز غیرقابل اشتعال و مقاوم نسبت به حرارت و یا آلومینیوم ساخته شده است.

              ادامه مطلب

              .
              .
              .
              .
              .
              (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

              رشد 38 درصدی تولید لوازم خانگی در 11ماهه امسال

              انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک


              [ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
              ]
              تمامی حقوق این وب سایت متعلق به news است. || طراح قالب avazak.ir
              ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
              بستن تبلیغات [X]